Obserwatorzy

niedziela, 11 lipca 2010

Pięć rzeczy

Alinka zaprosiła mnie do zabawy w "Pięć rzeczy, które zmieniły moje życie"

A więc:
1) Moje hobby, któremu poświęcam każdą wolna chwilę (mogłabym je np. przeznaczyć na obejrzenie TV lub przeczytanie książki) ORIGAMI
2) Poznanie najwspanialszego mężczyzny pod słońcem :*
3) Wizaż i mnóstwo dobrych duszyczek, które tam poznałam
4) Pewne wejście w dorosłe życie, i założenie rodziny (Najkochańsi mężczyźni jakich poznałam Michał (przyszły mąż) I synek Gracjanek
5)Z powodu tych wszystkich szczęśliwych chwil jakie mnie spotkały, mogę się uważać za największego farciarza życia :)


Do zabawy teraz zapraszam:

Pejtoon
Ulę
Dorotkę

2 komentarze:

  1. A dziękuję za zaproszenie do zabawy.
    Jak tylko znajdę chwilkę, to wpadną do siebie na bloga.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Największa życiowa Farciara?
    Super, że tak myślisz i, że Jesteś szczęśliwa.
    Oby tak zawsze było-tego Ci życzę!
    Wszystkiego dobrego!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak skomentujesz :*